Zavolejte námPoptávka

www.grafikaart.cz
GrafikaArt Studio
Stavíme weby a baví nás to!
Kdo jsme

Jsme kreativní společnost, která hledá zajímavá a nápaditá řešení pro každého klienta. Každý zákazník je pro nás priorita.

Tvorba webu - www.grafikaart.cz
Tvoříme
www.grafikaart.cz
Optimalizujeme
www.grafikaart.cz
Zabezpečený hosting
www.grafikaart.cz
Správa webu
Co děláme?
Kdo jsme?
Slider

Tvorba webu - www.grafikaart.cz
Tvoříme
www.grafikaart.cz
Optimalizujeme
www.grafikaart.cz
Zabezpečený hosting
www.grafikaart.cz
Správa webu
Slider

Ppc kampaně

V angličtině Pay Per Click, tedy platba za proklik. PPC kampaně slouží pro udržení webu na předních pozicích ve vyhledávačích. Je to tedy výborný nástroj jak o sobě dát zákazníkům vědět. Ano, to je. A nejen to. Tento nástroj dokáže potencionálnímu zákazníkovi dále nabízet produkt nebo službu i po tom co opustil váš web. Potencionálního zákazníka, který si tak na vašem webu prohlédl nějaký produkt či službu, ale přesto z webu odešel, je poté možné „pronásledovat“ a po nějakou dobu se mu neustále připomínat a to z něj může udělat zákazníka skutečného. Jde o takzvaný remarketing.

 

Zvýšení úspěšnosti

Jde tedy o velmi kvalitní nástroj, který může výrazně zvýšit úspěšnost webu či eshopu. Tímto nástrojem je možné přesně cílit na potencionální klienty například podle klíčových slov, zájmů, věku, pohlaví, ale také i regionálně. Sami si určíte denní rozpočet a znáte tak celkový rozpočet vašich kampaní. Kampaně se nastavují na Google i Seznam zvlášť. Je možné samozřejmě vybrat pouze jeden prohlížeč a druhý přidat posléze.

 

Stálý dohled

PPC kampaně ale nefungují, aniž by se neustále ladily. Nelze jednou nastavit kampaně a říci si, že je hotovo. Takto to nefunguje. Sestavy v kampaních je nutné pravidelně procházet a ladit je tak, aby se zobrazovaly co nejlépe. Pomocí těchto placených kampaní chceme na web nebo na eshop dostat ty uživatele, které můžeme již reálně oslovit, a kteří jsou  již připraveni nakoupit.

 

Doporučujeme

Vždy radíme:

 

  • Nechejte si své PPC kampaně sestavit a spravovat specialisty. Vědí, co a jak funguje.
  • Mějte trpělivost. Ano víme, stojí to peníze, ale vyladěné kampaně také stojí za to.
  • Požadujte po svém PPC specialistovi pravidelnou zpětnou vazbu. Nebo lépe, naučte se v kampaních orientovat alespoň tak, abyste viděli, kam se posouvají.
  • Propojte Google Adwords a Analytics ať máte přehled odkud vaši zákazníci přicházejí a jak se na vašem webu chovají.